Wednesday, May 08, 2013

Ubah katanya

Memang aku dah maafkan orang yang cakap aku kafir sebab aku cuma kawan dengan pelbagai bangsa, masa tu kuota pelajar bumiputera telah pun dimansuhkan. setiap kali aku masuk asrama memang sentiasa pelbagai bangsa satu level tapi sepanjang aku belajar memang aku ada satu dua je kawan berbangsa Melayu yang aku rapat. aku syukur aku kenal diaorang , diaorang selalu ingatkan aku solat sebab diaorang aku jadi kagum nak belajar dengan lebih baik dan selalu baca Al-quran selepas maghrib

ada baiknya ada buruknya politik... baik adalah orang orang yang perli aku kafir, tak reti cakap bahasa Malaysia tu akhirnya yang paling pungpang pungpang kat FB..