Tuesday, April 02, 2013

Just a minor glitch

ya well .... minor glitch ... itu apa yang aku cakap kat diri aku


apalah sangat tak ada kawan
apalah sangat tak ada abang
apalah sangat asyik kita je kena marah
apalah sangat orang asyik pijak kita

apalah sangat tak kawin lagi
apalah sangat duduk kampung ni
apalah sangat tak ada orang nak tolong
apalah sangat orang asyik nak ajar kita
apalah sangat asyik meminta minta....

bantuan tu tak perlu ada....
tak ada pun tak apa ... alish kuatkan semangat...

satu hari nanti biar ibu kita yang jaga ya....


Terima terima dan terima.....