Wednesday, March 27, 2013

Waras

Tidur bukan hilang penat
bangun dengan berpeluh peluh
mungkin tanda musim panas sudah berada di kemuncak

tapi bukan itu sahaja
aku bangun dengan
benci pada diri
benci lihat muka sendiri
benci pada diri sendiri

rasa gila
rasa hilang

bantulah aku lupakan semua ini

bantulah aku perbetulkan kesalahan aku
berikanlah ruang kemaafan mu kepada ku
berikanlah rezeki mu kepada ku
berikanlah segala yang terbaik untuk aku

Ya Allah inikah ujian
aku kini hanya bersandar padamu

Berilah aku kekuatan Ya Allah

kukuhkanlah hati ini ya Allah
tetapkan lah hati ini
berikanlah petunjukmu Ya Allah
berikan lah aku kasih sayang mu

jauhkahlah hasutan Syaitan ini dari aku
berikan aku ketenangan

kembalikan kegembiraanku

kembalikan kewarasanku

hentikan nya

kembalikan aku Ya Allah

kembalikan aku seperti sediakala .....

No comments: