Tuesday, February 26, 2013

Hensem dan Qari???


Hensem dan Qari???

waaa untung la siapa jadi isteri dia...

Mohon dapat anak macam dia :D  sejuk haaa perut ni

mana nak dapat lelaki hensem qari macam ... usah la berangan ok


siapa nak kenal dia.... boleh la pergi ke
https://www.facebook.com/fatihseferagic

lepas tu .. kalau terrer , sila la menyelinap masuk belajar kelas Al-quran dengan dia kat Skype .. hoyehhhh


haaaa mana la tak cakap kena menyelinap... mohon lah ye mohon buka mata besar dan baca.... pelajar dari malaysia dengan in in in tak diterima buat masa ini

oklah... sekian sahaja berangan untuk dapat anak macam ni

ya aku tau belum kawin... tak salah kan nak berangan ... kat malaysia manalah ada si mata biru dan qari .... 

kalau mata biru banyak la... tapi celup dan kucing kaler putih kat umah makcik tu... nama embun 

No comments: