Thursday, January 24, 2013

Diam

lately aku banyak diam je... malas nak update sangat, malas nak cerita sangat

kurang gemar untuk orang sibuk sibuk "Ambil tahu"

term "Ambil tahu" sekarang dah tak boleh nak pakai sangat

Ambil tahu - hanya untuk komen tindakan kita
Ambil tahu - hanya untuk kutuk kita kat belakang
Ambil tahu - hanya untuk mengumpat kita
Ambil tahu - hanya untuk kata yang dia dah kata
Ambil tahu - hanya untuk meningkatkan ego diri
Ambil tahu - untuk pastikan orang lain jauh jatuh dari kita

ya ... iya berbunyi negatif, tapi kita pun tahu, ia benar

maka aku banyak DIAM sekarang

sebab aku dah malas nak layan orang yang hanya ingat dia bagus, hanya salahkan kita dalam setiap benda kita sebut, maka sekali lagi Diam lebih baik.... sebab satu patah perkataan aku tulis pun lepastu salah aku, then he walk away with last word as if i am the stupid bitch.. well i dont care, respect goes along the way, respect go down the drain once you keep commenting on me and even blame my family... what else should i say or write, bila jawap sepatah sebab takut di salah ertikan... MASIH salah erti... buat apa lagi aku nak cari benda yang tambah kusut aku.... cukup apa yang aku hadapi sekarang

aku pun tak faham kenapa sesetengah orang yang hidupnya berjalan seperti yang diharapkan berterusan mengadu di FB dll benda kecik.... walhal ada orang lain yang lebih kurang bernasib baik.... oleh kerana aku dah tulis macam ni... lebih baik aku berterusan DIAM


teruskanlah cara kamu untuk terus salah faham dan sibuk salahkan orang lain
teruskanlah sibuk nak mengata, mengumpat
teruskanlah mengambil kesempatan diatas kesusahan orang lain
dah akhir sekali teruskanlah merasa diri hebat atas kecundangan orang lain

aku okay atau tak dan lain lain persoalan yang tak ada kena mengena dengan apa apa lagi....D.I.A.M

No comments: