Monday, December 17, 2012

Tak ada hati


serius aku rimas ... rimas dengan semua orang.. aku rasa makin lama makin ramai pulak amik kesempatan .. tapi  aku perasan ni semua sifat pemalas diaorang yang harapkan orang lain..please la aku pun kalau ada problem aku cuba tak susahkan orang lain

yang paling geram sekali

kalau ada bunyik sengal macam ni .. lagi lagi kalau sms

1: Salams
aku: Walaikumsalamwarahmatullahiwabarakatuh
1: Nak mintak tolong boleh?
aku: ya sila nyatakan, insyaAllah kalau boleh
(2 jam lepas tu)
1: awak ni lecturer ke kat uthm?
aku: Apa ya saya boleh bantu
(1 Jam Lepas tu)
1: owh saya ni ada masalah boleh tak tolong
aku: ya boleh tak awak nyatakan bantuan yang awak perlukan ni
(3 Jam Lepas tu)
1: Owh macam ni , saya ni ........ tapi.... awak technician eh?
aku: macam ni la.. awak nak tahu saya ni siapa ke, awak nak mintak bantuan ke atau apa?

aku jumpa budak ni memang kena back hand
sekarang ni dalam list backhand aku ada 2 tutor PPD, UTHM
3 Student master UTHM ... weak sangat.. ko ingat ko tu student lagi ke apa... suap je...
dah la aku kurang gemar cakap dengan orang yang tahap kemahuan terhadap mengusahakan sesuatu amat  minimum...

please la... aku rasa marah sebab aku rasa tak adil

aku syukur masa mula mula dulu aku dapat contract dengan PPD en Mozou ajar saya sekali , seterusnya saya tak pernah mintak tolong dengan dia kecuali plo .... dan kertas soalan... alhamdullilah a little slap on my face was very good for me ... althou masa kat FKMP memang kena jalan sendiri... tapi on that day i learn something too


No comments: