Thursday, December 20, 2012

Redha dan dua tangkai rose/mawar putih bersama satu tangkai rose/mawar merah



walau ia merupakan paksaan.. dan hadiah sebab berjaya habiskan makanan... terima kasih
maaf ... mulut ni tak reti nak diam tak bermaksud nak membebel, tak bermaksud hendak masuk campur... sesungguhnya hanya kebahagiaan kau yang aku harapkan

hari ini aku benar benar hendak dia tahu aku nak dia bahagia... aku redha bila dengar cerita dia.... sebab aku dah lama rasakan perubahan itu, sejak dia kata dia "KESIAN" pada perempuan tu... telahan hati wanita biasanya tepat, mungkin juga salah, tapi sekiranya itu adatnya maka aku redha .... mungkin satu hari nanti aku juga mampu ikut jejak dan langkah kanda... teruskan hidup dan mengganti apa yang hilang ... satu hari nanti mungkin bahagia akan datang juga walau selama ni bahagia aku dengan adanya engkau .... terima kasih untuk yang terakhir kali ini... aku akan belajar

apa pun harini nak kongsi maksud pemberian bunga macam gambar atas ni

maksud permberian bunga diambil daripada: http://kawanlah.com/home/space.php?uid=24161&do=blog&id=53765


Satu tangkai bunga mawar merah = Cinta pada pandangan pertama atau masih mencintaimu.
Tiga tangkai bunga mawar = Aku mencintai mu
Mawar putih = Mawar putih simbol kepada keikhlasan dan ketulusan hati. Dan jika digabungkan dengan mawar merah, ia membawa makna “kesatuan”
Mawar merah =
Maknanya “saya sayang awak” dan menunjukkan perasaan yang halus dan romantis .

so untuk kes bunga atas ni maksud dia Kesatuan??? apakah............ huhu


Ya Allah bantulah aku untuk redha, bantulah aku untuk teruskan hidup aku, permudahkanlah perjalanan hidup aku

kenapa aku terlalu Merindui dan Mencintai RAJA KAPOOR



No comments: