Monday, December 24, 2012

Esok


http://www.youtube.com/watch?v=_mPd_SDAryQ
Esok dah 25 december.... dah chrismas... semalam je dah lalu motorcross... banyak benda teringat banyak benda pening belaku dalam minggu ni pada tahun lepas...

aku dah start kusut pasal $$ dan hidup... Kuatkanlah aku Ya Allah... aku tak mampu hadapinya seorang diri... Perkenankanlah Segala doaku



dan belajarlah redha alish... dia yang putuskan, dia juga dah cakap dia tak akan jumpa dan berhubung dengan kau lagi... dia juga cakap dia dah berhubung dengan orang lain... redha la alish ... walaupun hati kau cintakan dia, sayangkan dia..... jika dia juga memahami pengorbanan kau dia akan sentiasa pelihara hubungan ini tapi dia  hanya lihat apa yang telah dia buat dan korbankan.... jangan terus bersedih kerana dia sudahpun bergembira...

Sesungguhnya aku tawakal Ya Allah atas ketentuan kau... aku berserah padaMu .... Lindungi aku Ya Allah

i read this and try to understand








No comments: