Monday, November 26, 2012

Tampar

aku rasa nak pergi je kat aida sepak dia dua tiga kali... entah lepas baca dua tiga kali memang tak leh nak tahan gelak langsung... 

so jawapan aku kalau tampar tampar manja tu biasa la ikat kasih sebab geram kan.... so setuju jika penuh kasih sayang

tapi kalau dalam masa keadaan kesabaran di uji berkali kali maka jawapan dia no la kan....


adoi.. jawapan pun agak boleh tahan

aku terkejut... rupanya dua tinga kawan aku tampar laki diaorang.. erkk

kalau dapat suami macam Adam, ala cerita adam hawa tu kan best... dia cakap kat Ain.... awak tampar la saya 1000 kali pun , saya akan tunggu awak.... owh suami pemaaf romatik dan penyayang adalah idaman isteri comel cam aku :P awwww

No comments: