Sunday, November 25, 2012

Jalan-Jalan


kadang kadang rasa lucu bila orang predict aku selalu keluar berjalan, the truth is ... aku tak suka keluar kalau benda tu tak penting. but to break my oddness .. 1st dec ni rasa pulak nak gi mega tt.. mohon dimurahkan rezeki.

owh okay list of reason:

1. Penat - saya tak suka penat sangat... sebab bila penat jawapannya tidur je nanti.. keluar gi main bowling pun boleh result kepada tahap letih yang amat tinggi ....

2. Duit - aku bukan nak riak... tapi duit aku tanggung jawap aku untuk ibu dan rumah... so aku lagi suka spend beli ikan elok cam senangin, parang, beli daging pun Australian cut... topside ke , beli fresh berries, beli sayur , mushroom... yang penting makanan nampak tak elok.. tapi sihat amat... so jangan harap la nak gi karaoke ke apa ke...

3. Masa - aku leh cakap aku status butler kat umah ni.. i do most of the stuff.. tapi kalau dah keluar tu.. tak dapat la nak manage life elok elok.... alang tak keluar rumah aku dah tak terjuggle...

so sekian.. jgn samakan cara aku release tension macam korang... money time and health is the most important thing for me

No comments: