Tuesday, May 24, 2011

Kosong + benda yang dah biasa aku hadapi

ahhh bersawang - bersawang.... tak sempat nak tulis pasal BBQ party kat umah.. tak sempat nak cerita pasal outing dengan kawan kawan.. just happy anak sedara lain nak balik... ramai ramai baru best...

semua benda dah tak terkejar..... so harini nak list pasal benda benda yang dah biasa aku hadapi

  1. kawan kawan salah faham dengan niat baik aku
  2. kena tipu dengan kawan kawan
  3. lelaki suka suka nak datang dan pergi dalam hidup aku
  4. kerja banyak tapi tak boleh focus akibat banyak sangat tanggung jawap pada keluarga dan lain lain
  5. masa tengah buat kek tiba tiba hilang focus maka jatuh (so tadi dah jatuhkan satu.. esok pagi baru buat balik.. nasib event tu esok petang....)
  6. rasa kosong akibat dari kelalaian diri sendiri terhadap tanggung jawap sebagai umat manuasia...
  7. gaji sentiasa habis sekelip mata akibat rasa tanggung jawap tinggi untuk bayar bill secepat mungkin....
  8. makan banyak banyak dan ditegur orang sebagai kuat makan
  9. gagal untuk diet akibat hasutan manusia di sekeliling
  10. kena marah dengan ibu sebab yang kecik je....
dah tak ada apa lagi nak list.... Selamat malam semua... dengan harapan deactivate FB dapat lebih focus pada twitter, foursquare dan blog... haha ... escape from 1 realm to feel homey in another realm... patting my back.. congrats alish hahahha (aku sengal)

4 comments:

faizlaster said...

cik..kalo saya tension saya dengar lagu ni..
Dewa - Hadapi Dengan Senyuman
cik cuba la dengar ok
^^

aLiSh said...

hah thanks... tapi saya selalu kalau tension suka pergi tepi pantai... tapi.... malas... sekarang semua dah start malas bali.. baik makan tido je kat umah

faizlaster said...

pantai minyak beku??huh...

makan tido pon best pe..hehe

aLiSh said...

makan tido adalah perkarang yang terbaek sekali