Thursday, April 07, 2011

Riak


aku rasa .... mak aku tak boleh bising selalu kata aku perangai macam budak lelaki....

buktinya sebab aku macam ni lah aku mampu panjat pokok kuini totally buang semua dahan yang kena rumah dan kuali astro.

dengan bergantung pada tangan kiri untuk berpaut pada satu dahan. badan leaning pada satu dahan dan kaki pijak pada satu dahan yang semuanya vertical tak ada yang horizontal aku berjaya gergaji pokok tersebut... haa.. baru boleh dapat better reception... dan monkey tak boleh main paut paut antara pokok dengan kuali astro yang menyebabkan bayaran alignment RM50 setiap kali mamat tu datang.... betul tak... hurm saje nak dapatkan orang backing theory riak aku ni.... cam ne pun yang paling sedih segala sedih dengan event ni.... bukan leh dapat triceps dan bicep akibat meng-swing gergaji tu kan :D... dah lah punya pandai kat umah ni ada gergaji besi jeh.... cam ne pun alhamdullilah.. tak sia sia masa kecik kecik dulu rajin panjat pokok :D


4 comments:

kaizen said...

hebat la cik!!!

aLiSh said...

haha nama pun nota riakkan :P

I.A. 1989 said...

at first tot u patahkan all the dahan by hand. ahah! *kagum2

aLiSh said...

ayu: pergh... that is amazing.... ingat aku hulk apa :P tgk ah batang dahan pokok tu semua vertical kira terrer koyt