Sunday, March 13, 2011

Happy sebab:

Owh sangat bersawang.. ok aku happy sebab:

Anak anak sedara (anak abang sulong) aku ada dekat rumah... happy sebab biasa duk rumah je boring.. tak ada kawan gaduh yang lain selain ibu... oleh kerana diaorang duk asrama.. balik terus balik rumah aku... well mestilah aku rasa happy

Okay.. ni diaorang.. memang muka selebet semua sebab baru sampai puncak hutan lipur

macam biasa... aku mesti buat sesuatu yang diaorang suka

janggg: bahan untuk apakah ini?


yeah.. betul betul segoiii segoii.. sudah mesti pizza extra large thin crust aku
dah harini first time buat cake ice guna whipped cream

owh jangan tanya kenapa kosong... terima kasih kepada bapak anak anak sedara aku dan anak anak sedara yang rembat topping... happy sebab hari ni baru hari kedua diaorang stay sini.. diaorang sampai sini semalam tengahari.. but bebudak ni kena balik asrama awal sebab wakil apa tah.. tennis lah apa lah.. rajin tul

so ni close up dia cake aku > nipis sebab baking tray aku besar dari 7"

recipe: (ye aku amik recipe orang je....) http://www.youtube.com/watch?v=LmLkPBut8nI

fuhh sekian terima kasih... happy gila sebab cake dah nak habis :D dan tak nyesal pilih strawberry korea yang ada kat carrefour shelf dari amik yang murah... Manis owh

4 comments:

Muhammad Zulhusmi said...

cake ice tuhh. gila sedap...!! hoho

aLiSh said...

huhu

ice disini bermaksud icing =.="" whipped cream... ngaa tapi rasa memang ice cream > dekat la.. cuma tak sejuk cam cake ice cream

I.A. 1989 said...

nak jadi anak buah Alish jugak!!!

aLiSh said...

ni mesti sebab nak rembat topping strawberry aku satu kotak dengan cadbury fingers =.="