Thursday, March 24, 2011

Cerita pengalaman mengenai kawan

Firstly aku amazed student aku dengar tazkirah aku dan listkan setengah darinya semula.

sebenarnya aku cuma nak sampaikan apa yang aku nampak. sebab utama yang aku sentuh bab ni haritu sebab aku sebenarnya kecewa tengok result test 2 diaorang. Facebook banyak membantu menyumbang apa yang aku nampak. Dan yang selalu aku nampak dekat wall post diaorang.. kenapalah youteehashem ni tak macam poli.... sebenarnya aku lemah betul baca..... bukan apa universitikan dah level lain... peluang kedua untuk buktikan sebenarnya dekat kedua ibu bapa kita.... yang kita boleh jadi lebih baik..... paling penting pengalaman mengajar kita. aku tak nak diaorang salah faham.. but just hati hati.. ada hari hari kita, ada hari hari dia... ada masa kita naik ada masa kita turun... tapi setengah dari benda yang berlaku dalam hidup kita selalunya kita yang perlu tentukan, pilih, dan hadkan.. Semoga diaorang semua berjaya. Amin