Friday, February 04, 2011

Uno... Hauling

Maka harini lepas habis tgk 2 movie... dah siap masak lunch untuk ibu tiba tiba rasa nak keluar beli kasut.. nak jugak beli... oleh kerana nak haul kat blog ni pakai terus lor apa yg di beli :D ngaa.. maaf kualiti gambar amat teruk kerana bawak satu HP je... dan satu HP tu cuma equip dengan VGA cams...

akhirnya converse menawan hati > converse charcoal

sangat happy dapat t-shirt converse baru.. walaupun tak banyak pilihan macam dekat converse store kat Tebrau City.. dapat 2 pun sudah memadai sebab dah order 2 t-shirt lain secara online

(Maaf gambar saya remove sebab terlalu kacak)

masa amik gambar tu lupa nak keluarkan tali pinggang 9.90sen ni maka nak gak amik pakai VGA

Self satisfaction guaranteed :D

(Gambar disini juga telalu kacak maka di buang)

ni t-shirt yang aku pilih lastly... bila nak sampai t-shirt order nih .. ni malas order online :(

selalu kalau dah masuk kedai kasut mesti macam gambar bawah ni... nampak je beli... sebab selalu tahap cheapskate saya amat tinggi.. pergi shopping kalau ada 70% sale sahaja.. tu yg boleh beli 3 kasut pada harga 1 kasut tanpa sale :D....walaupun tak menggila macam selalu ...


tapi harini ... rasa sangat gembira... rasa macam mati hidup kembali... memang dari dulu dah biasa keluar sendiri, tengok wayang sendiri, shopping sendiri tapi kali ni exceptional--> sebab dalam tahun ni ... ini adalah kali pertama saya keluar rumah gi jalan keluar sorang sorang dengan lamanya.. OK 3 jam consider lama sebab... selalu sebelum keluar rumah... list barang nak beli dah tau.... even style apa nak beli dah ada kat otak kalau jumpa cepat cepat beli tak ada survey survey lagi.... busuk busuk pun 2 jam top aku keluar rumah

hurm complimentary appetizer?

oleh kerana lapar saya pun pergi la cari makan .. sushiking walaupun bukan 2 ringgit day kena beratur.. big apple pun... kfc pun... kenny rogers yg tak sedap tu pun... pizzahut tok sah citer ... terjebak juga makan kat foodmore...nasib aku lapar kalau tak aku dah complain macam selalu... em susah sangat ke masak western ni? mmmm entah sebab banyak benda yg aku leh masak biasa aku tak order... oleh kerana lapar akhirnya order juga.. but once i know i have better recipe than theirs tekak terus shutdown ... sebab aku tau aku jahat sangat suka complain.. tak bagus sebenarnya kalau kita boleh buat sesuatu dengan baik.. kita prone to complain others...

ni dia so-called NZ lambchop with black pepper sauce....

ni jelah cerita yang agak menarik sehari dua ni :D

20 comments:

kaizen said...

akhirnya.....

leh pnjm kasut x??
hehehe

aLiSh said...

bwahahaha sewa boleh kot... hahaha :P

akhirnya kan.. ingat nak beli nike ngan adidas.. dah puas pusing kat al-ikhsan dengan adidas+ nike store tak ada yang best

kaizen said...

dah naseb....
claim msuk biler??
ngeh3.....
nk minx blnjer....

scratcher said...

rawwwckkkkk... XD

aLiSh said...

atem: saya pun tak sabar... sebab mak saya jatuhkan cermin mata sia.. tak sabar nak bagi dia cermin mata baru uwaaa.. bila claim mau masuk sungguh sungguh ni lalalala~

Noh :D ngaaa kapakkkk

kaizen said...

blnjer McD pon ok....

aLiSh said...

yeah bestnya jom mcD

kaizen said...

yeay!! yeay!!
McD!!!
mizz alish blnjer...

aLiSh said...

cepat order cepat... saya nak ayam gorend spicy thing and drumstick

kaizen said...

sy nk big mac 10 set...
shake stramberry 10....
McFlurry 10.....

aLiSh said...

aiyak.. mintak satu satu cukup la ngaa

faizlaster said...

huh

aLiSh said...

kenapa paih?

kaizen said...

big Mac 1 set k??

aLiSh said...

K haha

inspirasiizra said...

Converse??? smart
macam style Cassadee Black,,

kedai FOS ade jual old skool t-shirt smart2,, kne beli banyak baru murah

- - ,

aLiSh said...

mmm sebab kasut yang saya tgk kat al ikhsan tu dah tak ada saiz lepas tu saya nak beli t-shirt ada satu saya minat tapi ada girl dah pegang and amik ... oleh kerana dia lawa saya terus rasa mungkin tak sesuai kot ngan saya sebab cute awek tu hoho kalau dia pakai lagi cun kot so cita2 untuk jadi feminine sikit dibatalkan

Batu pahat mana ada FOS =.="" last pergi FOS masa worldcup tahun lepas --> ada selipar beg t-shirt matching segala :D

inspirasiizra said...

ececeh,, poyo jek ayat "oleh kerana dia lawa saya terus rasa mungkin tak sesuai kot ngan saya sebab cute awek tu hoho kalau dia pakai lagi cun kot so cita2 untuk jadi feminine sikit dibatalkan"
heheee,,8p

aLiSh said...

1. Saya memang poyo

2. Awek tu cun kurus kering kerempeng mestilah baju lagi sesuai untuk dia huhuhu lawa owh .maka saya pun give up selepas mengukur baju dibadan sendiri

mozou said...

fuiyooo ganas tul...selalu dtg opis sopan je berbaju kurung walaupun tgh cuti.hehe