Friday, February 18, 2011

Sony Ericsson XPERIA Play video demo



hoho HP poyo....

sebenarnya aku nak cakap Sony Ericsson poyo

aku baru nak simpan duit untuk beli sony erisson XPERIA ARC



tapi dia dah keluarkan pulak XPERIA NEO dan PRO




follow link bawah ni nak tgk beza ARC dengan PRO
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=3779&idPhone2=3619

hurm... rindu motorolaV9 aku.. tak ada rezeki lagi... just love how sleek it was... macam sekarang walau pun xperia pro dengan neo memang aku suka sebab aku rajin videocall tapi arc memang sleek gila... lg pun kalau ada rezeki oneday dapat balik V9 aku.. tu pun leh videocall gak... i just wish... sekarang sejak tinggal satu HP ni rasa macam pelik pulak :D

mungkinkan esok aku boleh kembali seperti biasa? lagi 5 hari dah genap dua bulan aku cam ni =.="'