Saturday, February 19, 2011

Cerita Twitter dan Cerita Pasal Paih


eceh saje je.. selama ni ada twitter no tweet aku jarang nak gerak sebab rajin RT je.. so number memang tak naik naik ... cam ne pun last last sampai gak nombor ke 1000 and yus pun cadangkan masuk kat blog.... but sempena dah sampai 1000 tu maka background pun perlu disalin....

background asal


background baru

Cerita pasal paih

tengok apa dia tulis pasal aku ni... sabar je lah bebudak zaman sekarang ni... ahhh tak terasa tak terasa... si Faiz ni hmm ... suka datang kelas lambat, lepas tu masuk slow slow budget aku tak nampak dia masuk kelas lambat.. suka buka blog dia pasal playlist dia ada lagu Amy Macdonald so dengan bangganya.... aku selalu buka blog dia sebab playlist dia je.... mmm nampak memang ganas tapi boleh tahan lembut hati.. cakap sikit pun merajuk hohoho (tapi rasa macam student zaman sekarang memang kurang boleh tegur wink wink).... Thanks kat dia sebab buat review dan sempat kipas saya kadang-kadang... thanks kat korang yang lain-lain juga.. rajin tul sebut saya kat blog dan siap hantar assignment pun dalam blog post... thanks dan saya doakan kamu semua mmm cam ne nak cakap... haa omputeh kata "graduate with flying colors" :D (^.^)v