Friday, January 28, 2011

Panas ke? takkan kot?

owh biarlah apa orang nak kata....

ada pulak yang jadi reporter...

lucu .... aku gelak bukan pasal apa... mungkin aku kesah tapi itu mungkinkan...

kalau orang tak nak berterus terang dengan jujur itu hak dia... lagi pun dia happy cara tu.... yang rajin jadi reporter tu... ko sebenarnya nak tgk reaction akukan ...

apalah.. setakat kena tipu.... orang ambil kesempatan pada kita tu benda biasalah..

salah ke jadi baik... BUAT APA GADUH SESAMA KITA MALAYSIA NI KECIK SAHAJA ... bagi aku yang penting kebahagiaan rakyat jelata.....

pasal apa yang aku rasa 'ada orang kisah?'
sebab tak ada maka > tu lah ada reporter, ada Flintstones, ada provoker, tester....

masa berlalu dengan pantas... sem2 dah 1/4 jalan... masih lagi dengar gossip gossip membusankan yang menyebabkan rasa nak sumbat je result memasing kat mulut diaorang... ingat saya ni apa? anak patung.... untuk mainan rakyat jelata?

atau saya sepasang kasut?
atau gitar kapok setelah tempat saya diganti oleh fenders, gibson dan gecko???

Pernah dengar tak pepatah ADA UBI ADA BATAS?... tapi saya nak sambung.... Apa lu buat gua tak payah balas so dengan ini aku umumkan... boring ok....boring dengar cerita busan tu... yg lepas tu lepaslah.... kalau betul saya pilih kasih takkan yg sorang tu sye bagi C... sakit hati pulak tetiba petang ni...

tapi tak sesakit hati bila orang kata dia tak tahan perangai orang ... sekian sekian sekian.. pastu dia buat juga... so tak sama ke ko ngan orang yg ko cakap tu.. alamak relax la.... entahlah... sebenarnya tak de motive pun tulis ni.. just flash back segala conversation hari ini....

SANGAT TERKILAN bila usaha dan percaya di injak injak.... tak se-terkilan di ungkit, tuduh menuduh dan dikelilingi provokasi manusia....

Biarlah... biarkan... tolong aku....

DARI RINDU MENJADI BUSAN, DARI BUSAN MENJADI LUKA, DARI LUKA MENJADI KECEWA, DARI KECEWA MENJADI REDHA, BILA MULA MELANGKAH TERUS, SHAITAN DATANG MENJADI BATU API... YANG SUCI MEJADI DEBU -alish miaw-




Tiba tiba teringat cerita kat pondok pengawal tadi.... wei ko sapal pa er ditak wakin gali...
aku jawap: kuse tahi ka -uu lah....
paling tak boleh blah dia reply: hahaha dapan kume ka-aw... lutah s.. pase ja-er na-ak ka aw...

pak guard ni kacap terlabik ngedan gua nak cari pasal apa.. nasib dua dua orang bp kalau tak aku hagul pale dedua :D sekian terima kasih

SAYA CINTAKAN BATU PAHAT

p.s eii at ni orang ngadu ngan dia... dia pi perli pulak kalau tak betul apa hal... ye tapi dah lebih 7-8 orang ckp dekat depan muka.... mau tak rasa nak keluar muka petak petak

4 comments:

faizlaster said...

cik..cane nk hack audit penijazahan kat smap tu...

aLiSh said...

cuba gi cari bilik server smap tu...

kaizen said...

ajar la kami cmne nk hack smap tu...
nk tkar gred n pointer kami..hahahah

aLiSh said...

dah jumpa server smap lom hahah?