Thursday, January 20, 2011

Kadang-kadang

Entah... tak fikir pun mimpi...
Entah... Penat dibuatnya...
Entah... sebenarnya tak tau nak kata apa...

cuma.. harapan satu je... tolonglah stop invading my mind... hurm

aku rasa aku nak keluarkan hati aku... otak aku ... masuk dalam washing machine... letak dynamo pastu letak clorox... lepas tu letak vanish bebanyak... mungkin dengan cara itu kesan degil akan hilang.. hurm alang alang masalah tido tak habis habis ni baik lah aku sambung menanda kertas... huhu kang baru tanda 3 dah flat... baring je segar balik.. apa la .. huhu Selamat malam... may your life is less complicated than mine :D

with a little bit of surprise... gtalk status siapakah ini?

"Allahuma jurnii fi musibatii wakhluf liya khairan minhaa" (Ya Allah berilah aku pahala dalam musibah ini dan gantikanlah untukku dengan yang lebih baik daripadanya) ^_^


No comments: