Tuesday, January 25, 2011

Hoyess gembira


Hoyess... Last sem dapat feed back .. miss alish baik.... so sem ni dengar ramai kata garang.. yess.... percaya tak percaya ada mintak tukar seksyen... haha happy bukan pasal apa atleast dapat jadi lecturer kejam sesekala.... sebab lepas ni aku pun tak tau apa arah tuju aku... ye aku merajuk dengan yoU.Tee.Hash.eM but thanks to yoU.Tee.Hash.eM sebab aku ada chance untuk jadi diri aku... kerja yang aku paling suka setakat nih.... somehow aku suka baca wall post aku harini.... thanks especially sem lepas.. aku happy sangat.... walaupun blog ni tak de orang baca... aku still nak minta maaf.... bukan garang cuma... meminta perhatian yang lebih :D

aku tau puncanya.. memang sem ni malas dah nak senyum senyum tanya kabar macam masa mula mula jadi tutor dulu..... harini perasan satu benda.... gambar... .. aku akhiri kata ini dengan tahniah dan penuh senyuman :D


No comments: